ensitavoite

ensitavoite

torstai 16. huhtikuuta 2015

treenikuulumisia

Eilen illalla valittelin etten laita mitään kuvia. Nyt mä ajattelin, koska taapero nukkuu ja mä en jaksa flunssassani siivota, että avaan tämän laitteen ja tuuttaan ilmoille vähän keveämpää settiä kuin eilen.


Mä oon siis alkanu juosta. Tai no, olin viime viikon maanantaina salilla ja hyppäsin matolle. 10minuutin kuluttua alkoi juoksu ja yllättäen jaksoin siinä posottaa.

No joo, 20minuuttia mut silti. Siitä se sitten lähti. Viime viikolla Treenaamisen osalta mentiin vähän eri tyylillä, nimittäin ma se juoksu ja treeniä, tiistaina köpöttelin sitte kauppakeskuksessa, missä oon töissä, TopSportiin ja ostin sieltä mittarin.
Polar M400 ja näppärä pelihän tämä on! Keskiviikkona kävin aamulenkillä sitä testaamassa
nii ja töissä lounaalla. XD

Torstaina piipahdin aamulla salilla, mutta vähän köpösti menee tuo kuuden aikaan reenaaminen, ei ihan sovi mulle NIIN aikainen aamu. Kuvia sitten räpsin, kun en oikeen muuta saanu aikaseksi. XD

Perjantaina mulla oli taas juoksua vuorossa aamulla ennen töitä. Lenkkihän on lyhyt, mutta mitä muuta se voi olla kun en ole koskaan juossut oikeasti.

Flunssa jo tuossa vaiheessa nikotteli taustalla ja antoi viitteitä että taas sitä mennään, tutusti flunssaa kohti kun vähän käy juoksemassa. Viikonlopun sain vielä olla suht rauhassa mutta tämän viikon tiistaina olinkin sitten jo pahana, ja sama jatkuu.
Viikonloppuna oli tyttären synttärit ja mies kahvakuulakoulussa, käytiin taapertamassa vaunuhommissa nuorimmaisen kanssa auringonpaisteessa ja sen semmosta.
Sunnuntaina kävin esikoisen kanssa juhlahumun jälkeen juoksemassa portaita, intervalleja, kävelyä ja hippaa. ihan hyvä setti siitäkin tuli vai mitä?
Niinkuin sanoin, nyt treenataan elämäntilanteen ehdoilla, ja näinkin sitä liikuntaa tulee. ei ehkä niin tavoitteellista ja tuloksekasta, mutta koska en voi sille asialle just nyt mitään, niin teen sen näin. Ja sainpahan esikoisen kanssa harvinaista kahdenkeskistä laatuaikaa. :)

Maanantaina höntsäsin pihalla lasten kanssa. Kahvakuulaa ja pumppitankoa hyödyksi käyttäen. kotitreenikin voi olla ihan tehokasta, vai mitä?
mies joka meillä asuu tuli töistä ja alko räpsii kuvia, siksi mulla on tätä materiaa tässä näin paljon.
Ilman mittaria olisin ollut sitä mieltä, että ihan turhaa heilumista. Kyllä se auttoi ymmärtämään että pihallakin voi tehdä hyödyllisiä asioita.

Ja lopulta kävin sitte juoksemassa. <3 ihan mielettömän hassua, että siitä on viikossa tullu mulle joku _juttu_ vaikka salitreeniä rakstan aina ja ikuisesti. Juoksu oli maanantaina selvästi kevyempää alusta alkaen, eikä tossu painanut ollenkaan niin paljon kuin olisi voinut kuvitella. sain lisää matkaan ja aikaan, vaikka mikää huippu en olekaan, niin se 10km lenkki sieltä lähestyy, kuukausi aikaa, eiköhän se mene ihan hyvin. :)

Nyt ollaan menty sitten maanantain jälkeen tämä vko ihan puolivaloilla. Oon ihan koomassa ja tekis mieli vaan nukkua ja maata, töissä korvat lukossa ja nokka vuotaa eikä jaksa olla, seisomatyö on tosi hyvä tässä tilassa. :D

Ei kait tässä sitte muuta, koitan hetkeksi köllähtää kun toi bebe nukkuu.
loppukevennys pakko heittää.
"kato, ihanku näkyis vatsalihasten rajat!"
"joo, no ei. "

1 kommentti:

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!