ensitavoite

ensitavoite

tiistai 21. lokakuuta 2014

Nopeasti kuukauden tapahtumat

En oo blogannu taaskaan. Elämä on niin hullunmyllyä vaikkei ookaan, etten vaan oo saanu avatuksi tätä. Ja kun aikaa kuluu, ei vaan enää tiedä, mistä aloittaa.

Olen ajatellut jo sulkea koko blogin. Sitten taas mietin, millaisen matkan olen tehnyt, enkä voi. Toivoisin, että joku muukin, joka jossain pohtii, voiko tästä tulla mitään, lukisi ja huomaisi että voi tulla.
Katsoisi vaikka kuvakollaaseja, joita oon tehnyt, kuvia matkan varrelta.

syy, miksi alloitin blogin reipas vuosi sitten, oli se, että saisin jakaa fiiliksiäni raskauskilojen pudottamisen kanssa.
Nyt matka on jo muuttunut, kun raskauskilot olivat ja menivät. Nyt tää on vaan tämmöstä #selfie #belfie #salinpeili kuvahommaa. Ja vähän muuta.


Kokeillaan, saisinko kerrottua mitään.


Mun polvet kipeytyi. Treeni kulki tosi hyvin, mutta polvet sanoi poks. Oletettavasti siis siksi, että etukyykkyyn pamahti vkon sisään monta kymmentä kiloa lisää painoa (sarjapainoennätys 250kg) ja kroppa ei ehtinyt mukaan. Innostuin vissiin liikaa omista voimistani. Ei siinä muu auttanut kuin panna koivet lepoon. Ja ne sitten lepäsivätkin kolme vkoa.
Sunnuntaina kävin testaamassa. Etukyykyssä menin rauhallisesti, kymmenen toiston sarjoja kuus ja painoa vaan 110kg. Muutoin treeni sujui ihan kivasti, ja sain kyllä paikat kipeiksi, mutta se nyt ei olis varmaan paljoa vaatinutkaan, kun oli lepoa noinkin pitkään. :D


Belfieissä on vielä harjoittelua. :D

Treenikuvia ja elämästä löytyy siis kuvia jatkuvasti instasta nimellä annarupu, sinne tulee päiviteltyä tiuhaan, ja sieltä voi lisää käydä kurkkimassa. :D

Treenannut olen koko ajan, vaikkakin jalkapassausviikot saivatkin aikaan sen, että muutkin treenit vedettiin eri tavalla. Oli volyymityyppistä (monta sajaa, 12 toistoo, pienestä suurempaan painoja) ja sitten käytiin miehen, joka meillä asuu, kanssa kans jumpalla, kun mun äiti oli täällä kylässä.
Käytiin kurkkimassa mun uutta työpaikkaa, joka nousee Oulun Ritaharjuun Ideaparkin muodossa.

Oon käyny teatterissa ja syömässä, ollaan oltu siis kaksin monta kertaa muutama vko sitten, kun oli tosiaan se mun äiti täällä. Oli kyllä mahtavaa tehdä kaksin asioita, tätä jokainen pariskunta tarvitsee. :)


Treenailin tuossa muutaman vkon Oulun FigureFitClubilla, kun mies, joka meillä asuu, meni sinne töihin.

Mut kokoajan kelailin että mitäköhän Classicille.. Olin sen kolme vkoa sieltä poissa, ja kun menin yks päivä, niin olihan se ihan superkivaa! Sinne sitä vaan kotiutuu. Toki mun täytyy miettiä sitäkin, että toi mun uus työpaikka (josta kohta lisää) on siinä Easyfitin kanssa samassa raknnuksesssa, että ehkä olisi kätevintä jos kävis siellä. Ehkä mun täytyy pitää kahta salikorttia, vaikka kalliiksihan se tulee, siitäkin huolimatta, että molemmat salit ovat edukkaimmasta päästä kuukausihinnaltaan. :)


Laittelin tuossa muutama vko sitten työhakemuksen. Sitten parin päivän kuluttua mulla soi puhelin, ja sitten oli työhaastattelu. Kokeilin vaatteita kotona:
Menin haastatteluun ja sitten mulla soi parin päivän kuluttua puhelin.
Mut valittiin 80 ihmisen joukosta.
Esimiestehtäviin.
Tein niin suuren vaikutuksen. :)
Nyt on sitten kuuhattu työmaalla, haastateltu työntekijäehdokkaita, tsekkailtu tilauslistoja ja kohta tsekataan kassajärjestelmät ja asetellaan tuotteita hyllyyn ja tehdään paljon töitä ja odotetaan avajaisviikonlopun hässäkkää.

Ai niin!
Mun pitää siirtää mun pt-opiskeluista tulevaisuuteen. Tässä kun puuhaan, valmistuisin tammikuussa. Mutta sattuu käymään siten, että mulla olisi lähijaksoja just avajaisten aikaan ja sitte marras-joulukuun vaihteessa, ja mä en edes haaveile pääseväni niihin. Mun jaksot siis ovat tammi-helmi- ja maaliskuussa, kun tilanne duunissa on jo vähän stabiilimpi ja mä voin olla pe la välillä pois.

Olen tätä surrut ihan hirveästi, mua harmittaa ja oon yrittäny miettiä mitä vaan vaihtoehtoja, mutta ei niitä ole. Nyt täytyy vaan malttaa.

Koulua varten täytyy tehdä ns harjoitusasiakkuus, joka raportoidaan. Mulla on asiakas, joka on aktiinen jumppari ollut aina, nyt hänet on pantu kolmijakoisella salille ja ruokavalio pitää saattaa kuntoon, koska hänen ruokaympyränsä on battery. Taisin hänestä taannoin jo kertoakin?
Tyyppi on ihan mielettömän hyvin treenannut, jaksaa painaa ja tykkää kovasti. Kertoi käyneensä pumpissa pari päivää sitten, eikä koe kaivanneensa. Mun piti liittää tähän hänen lauselmiaan ja palautteitaan, mutta nyt en jouda kaivaa niitä. Vapaasti yksi : "tiesin sun olevan hyvä, mutta että noin hyvä! Tällä jaksaa taas painaa tätä arkea."

Ja edelleenki teen saliohjelmia tilauksesta, yksilöllisesti, ja myös saliohjauksia. Toki nyt aikaa on niukemmin, mutta muutama mahtuu aina mukaan. Ota yhteyttä vaikka yhteydenottolomakkeella tai suoraan sähköpostiini joka löytyy oikealta, niin katsotaan mitä voidaan tehdä. :)

Muussa tapauksessa, trvetuloa 31.10 klo 10:00 Ritaharjuun Ideaparkin avajaisiin ja sinne liiketilaan Hennes&Mauritzin viereen. Siellä sinua palvelemme minä, myymälävastaava sekä iloiset myyjätyäremme. :)
Ai mikä se on?
No tule katsomaan. ;)


P.S: Mies, joka meillä asuu, löytyy muuten jälleen Easyfit Ritaharjun tiloista. Mikäli siis mietit, miten pääsisit sen valmennukseen. Sillä täyttyy kalenteri kovaa vauhtia, mutta jos olet nopea, ehdit vielä mukaan. valmentajasi ät gmail.com on osoite, tai suoraan easyfitin sähköpostiin. Käy myös kurkkaamassa Valmentajasi Marko Vähäkangas Facebookissa.
Tämä on maksdettu mainos. Hän ei vain vielä tiedä sitä. Saa imuroida pari kertaa tästä hyvästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!