ensitavoite

ensitavoite

tiistai 2. syyskuuta 2014

Treeniä, opiskelua, Figuren avajaisia ja perusarkea vaan

Moi!

Istun iiiihan yksin tässä keskellä päivää kotona. Taapero nukkuu vaunuissa, esikoinen on koulussa ja tosikko on eskarissa. Mies, joka meillä asuu, on töissä.
Niin, se meni yhdeksäksi ja pääsee viideltä. Toooooodella kummallista, en vieläkään ihan käsitä että sillä on päivävuorojakin.

Liian luksusta.


Oon ite kärsinyt jo muutaman päivän väsymyksestä, poskiakin kolottaa ja kurkku on ollut kipeä. En sillä lailla jaksa reagoida mihinkään enteileviin flunssiin, koska nuhassa voi treenaa ihan hyvin.

Eilen sitten meikäläisen nenä alko vuotaa (haluatteko yksityiskohtia? :D ) ja olo kehnoni, no jos ei nyt rajusti niin sen verran kuitenkin, että piti alkaa miettiä, millä keinoin orastavaa flunssaa ajan kauemmas.
Yöllä vielä kun uni oli vähäistä koska Taapero päätti että yö on hyvä aika kikkailla, oli olo aamulla oikeasti selkeästi aika pska.

Mutta huoli pois!
Veimme Taaperon kanssa vaunuillen tosikon eskarille ja samalla hain inkivääriä kaupasta.
Kuorittua ja pilkottua inkivääriä veteen ja nams mums. Tämä on ollut meikäläisen turvatekniikka flunssaa vastaan jo vuosia.
Eiköhän tämä tästä, en aio nimittäin jäädä tuleen makaamaan.


Taas on viime postauksesta vierähtänyt monta päivää, ihan ei viikkoa mutta usiampi päivä.
Tässä välillä olen käynyt treenaamassa, viime viikolla tuli käytyä 5 kertaa reenaamassa eli vetävät 3 kertaa.
Se on muutenkin ollut semmoinen päivä, etten oo ollu ihan tyytyväinen. Nyt päätettiin lisätä yksi selkäliike ja mahdollisesti sjmv sinne kans, tai sitten yks hanuriliike taljassa, jonka mies, joka meillä asuu, mulle opetti. Can't wait että pääsen testaamaan sitä liikettä!!!

Selkä ei siis oo menny pumppiin, en oo saanut jostain syystä ylätaljassa enää oikeen tuntumaa. :O Fiilis, että pitäs tehdä sikapienillä painoilla ja sikapitkää sarjaa ja sitä en oikein jaksa.

Tänään mulla olis edessä työntävät, olo on aika kurja mutta nyt kun oon parit iltatreenit käyny tekemässä, niin oon vetäny ammattilaisottein PÄIKKÄRIT ennen treeniä! En tiedä johtuuko siitä vai mistä mutta homma kulkee ja toimii tosi hyvin.
Kuten olen aiemminkin sanonut, olen tyytyväinen tähän kaksijakoisuuteen. Nyt kun oon vielä opetellut taas tunkemaan safkaa naamariin, niin josko tässä sais jotain tuloksiakin aikaiseksi. Sen tiijän, että selällään maaten mun ylimmät palikat näkyy. :O hennosti, mutta näkyy.

Pikkusen kuvia viime viikon treeneistä.

Ja vähän muustakin.

paino on aika alhaalla, mutta etureisiin sain taas lisätä viime perjantaina painoa.

Mies, joka meillä asuu, väittää että mulla olis tullu olkaan lisää lihaa muta epäilen. Munsta tuntuu ettei kehitystä oo tapahtunut yhtään, mikä tietysti on ymmärrettävää, kun päivän kalorimäärä on ollut aika pieni. Ja se, mistä kalorit ovat tulleet…
No, te tiedätte kyllä.
#sugar

Perjantaina käytiin päivällä ostoksilla. Illa syötiin.
Ensimmäistä kertaa muuten tuota herkkua. Tilasin sitä lisää perjantai-illalle, kun pääsen koulusta kahdeksalta. XD


Elämä on soljunut tavallaisesti. Oon leiponu pullaa (kenelläkään samanlaista vanhaa vässykkäkokkikirjaa joka on niiiin likainen ja kuppanen? Oon saanu tän mun äidiltä, tän kirjan. Vuonna 2000.
Muistatteko Ne Jeritan terveysleipomukset?
No NÄÄ ei oo ollenkaan semmosia. XD

On syöty, oltu ulkona, ja tyty ratsasti ilman taluttajaa. <3


On ulkoiltu, ihmetelty hiekkaa, jännitetty aukeaako miehen uus työpaikka sillon ku pitäs, SYÖTY…
Oon rakastanu salitreeniä ihan ylipaljon. Oon rakastanu mun salia, Oulun Classicia, ihan ylipaljon.

Sitte, eilen me käytiin sitte kattomassa se.
Figure FitClub Oulussa.

Siellä on Figuressa siis paljon muutakin. Manninsen lisäravinteet, Fresh-lounasravintola joka oli harmikseni kiinni vielä kymmeneltä kun olin sieltä halajamassa evästä, Tiina Jylhän kauneusklinikka, fyssarihommia, hierontahommia ja ties mitä.

En käynyt katsomassa niitä.

Rakennus on iso ja ehkä vähän sokkeloinen mun makuun. Salihan on hieno, tietysti. Tyypeillä lukkee selässä STAFF ja paidat istuu, vaikka ne on vaan väliaikaiset työpaidat. Systeemi pelaa kolmessa kerroksessa, aulassa on Eamesin tuoleja ja nopealla vilkaisulla tais olla Adean sohva, ehkä jopa Camp, mutta en oo varma kun en menny likeltä sohvaa kattelemaan.
Joo, olen ollut Vepsäläisellä töissä, ehkä mun elämäni paras duunipaikka evö. Mun esimies oli tosi mahtava tyyppi, ja kivat työkaveritkin. Jos tää kertois mun elämästä oikeesti tää mun lärpätysblogi, kertoisin kivoja juttuja, niinku vaikka yksityiskoneella lentämisestä ruotsii vesteråsiin Hästensin tehtaille. Mutku se ei nyt liity tähän. XD


Marko "supermassa" Savolaisen instasta löytyy videoita salin laitteista yms yms. Nättiä, avaraa, valoisaa, ilmastointi pelaa.. Niijoo sit siellä on jumppia. Tsekatkaa facesta, niiden nettisivut tuntuu käyvän vielä vähän hitaalla. Avajaistarjous tais ola 49e/kk sisältäen salin ja jumpat.
Onhan se kaiken kattava paikka, en tiijä. Itelle vähän ehkä liian iso. statusjuttu. uus. Kiiltävä. Emmätiä. Pitäs päästä reenaamaan ja kokkeilee, Laitteet tuntu olevan hyviä, mitä nyt farkut jalassa kokkeilin.
Paljon siellä oli eilenkin ihmisiä ollu, mies joka meillä asuu, tykkäs kovasti ainakin näin ekan päivän perusteella. Toki nyt ei vielä oo sitä pt-hommmaa vaan lähinnä just kiertelyä, kattelua ja esittelyä. Nii, ja myyntiä.


Nii.. Sitte mä tein kuvakollaasin eilen.
Siinä on vuden, tai oikeamminkin vajaan, työ. Ei ollu raskasta. Jos olisin tehny sen "raskaasti", näkyis mulla vatsapalat ja isompi haba. Tai jotain.
Sit siinä on kuvia minusta eilen. Ihan vaan siksi, että satuin kävelemän peilin ohi hörökorvapipo päässä.


Sit mä oon opiskellu. Lähijakso pe-la.
Elämä on ihan tavallista.
Mukavaa.

Mitäs teille muille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!