ensitavoite

ensitavoite

maanantai 14. heinäkuuta 2014

Porkkanakakkua, paahdetta ja paitoja.

MOROTUS!
Lauantaina olikin mahtava opiskelupäivä, aurinko paisto ja torilla käytiin ruokatunti vetämässä.
sit oliki vähän hupsis ku tuli auringossa opiskeltua.

Antoisat kaksi päivää kuitenkin oli, lauantai meni ruokavaliojuttuissa ja erikoistapauksien treenaamisessa. Eli nyt vaan kaikki ihanat mummelit tänne, mää niin haluisin reenata mummoja! ja pappoja.
Ja raskaanaolevia. <3 Eilinen meni ihan öllistellessä ja shoppaillessa. Käytiin ostoskeskus Zeppeliinissä, shoppailin ITSELLENI asioita, hämmentävää. uusia siis, kaupasta vallan. Rahaa ei menny kuin muutama kymppi koska alennusmynnit. Samaan syssyyn sitte treenikuvia (tai treenin jälkeisiä oikeamminkin) tältä päivältä.

Paita on siis uusi, ei oo treenipaita oikeesti mutta on niin ihana että ei haittaa vaikkei hengitä ja hiki näkyy. XD
Rinta-haba-vatsatreeni tänään, Vaikka oli sikahankala lähtä ku oli kuuma ja niinq kaikkee tiäx ni oli silti ihan huippumahtava treeni!
Toi sininen paita oli vitosen, ostin samanlaisen valkosenkin ja kappas että oli ihana!
NIIJOO! sit mä ostin farkkushortsit! oon nyt jotenki antanu itelleni luvan (eiku oikeesti mulle on nykyää iha sama miltä mun jalat näyttää tai siis ei oo mut en sillai ressaa niiden ulkomuotoa) käyttää lyhyitä shortseja koska kuuma, niin tämmöset löyty aletangosta kans:
Aika kiva, ja mies joka meillä asuu, varsinkin on se, joka näistä tykkää. Ihan kiva.

mutmutmutmut….

Kävin tänään karussa lisenssikoestressiä ja tuskakuumuutta ystävän luona. Se on kans semmone kestoystävä mutku se asuu tuol kiimingissä(sinne on meiltä noin kakskytä minsaa autolla) joka on NIIN muka kaukana, ni ei tuu mentyy. Sillä on melkee samanikäset kersatki ku meillä. No tänään se houkutteli mut vaniljajäätelöllä, mansikoilla ja ILMALÄMPÖPUMPULLA.
aah autuutta.
Siellei ollu yhtään kuuma vaan ihanaa. Saatiin ruokaa
Se kuulkaa pilkko mun kasvikset ja syötti mun lapset ja syötti mulle jäätölöö ja porkkanakakkua ja mannikoita ja kaikkea ihanaa ja sit se vielä otti mun tytyn yökylään. :O Muutenkin oli kiva taas nähä. Mä en tajua, onko muilla sitä että omaa jotain tosi hyviä tyyppejä elämässään joita näkee ihan liian harvoin ja aina kun niitä sit näkee, niin miettii että miksi ihmeessä me nähdään niin harvoin? Tää on just yks niitä tyyppejä. Oltiin ennen paljonki tekemisissä. Mä en vaan käsitä, miksi aina sitte kuitenkin käy niin ettei vaan oo tekemisissä. Huoh.
Mä oon ennenki sanonu että mä oon tosi huono ystävä.
Lupasin tehdä sille saliohjelman. Ja lupasin jumppauttaa sen läpikin sen kanssa. Hehe, ei se vissiin ihan tiijä mitä pyysi… XP
Tästä se sitten lähtee. :O
Kotiin tullessa satoikin sitte jo vettä, ukkostikin mutta suht kevyttä oli. Hyvä näin, ilma on aika raikas ja mukava. Saa ehkä nukuttua paremmin tänä yönä.

Mulla on kirjallinen lisenssikoe tuola oottamassa tekijäänsä. Tän viikon vielä luen ja sunnuntaina teen sen. Nytkin pitäs lukea mutta halusin bloggaa. Mulla oli ihan hirveen hyvä aihekin, mutta kun avasin koneen, tajusin että ei hitto, mä en oo muutamaan päivään bloggaillu ollenkaan joten pakko vetästä kooste viime päiviltä. Ja sitte kävi niin että tästä tuleekin aivan liian pitkä joten en voi puhuakaan siitä, mistä mun piti puhua.
Mutta vinkkivinkkii, tarkotus ois puhua blogitekstistä johon törmäsin pari päivää sitten, tekstiin jossa käsiteltiin sitä että voi ihan hyvin olla vuoden treenaamatta, ei se missään näy.
Tai jotain sinne päin.
Palaamme aiheeseen, nyt mä käyn vähän halailemassa tota miestä, joka meillä asuu ja sit meen nukkuu.
Mullon huomenna parturi. :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!