ensitavoite

ensitavoite

torstai 12. kesäkuuta 2014

Pullakas päivä ja sen sellasta.

Iltaa!

Eilen oli olka-ojentaja salilla, ihan kivasti meni vaikkei painojen kanssa kikkailtukaan sen kummemmin. videoita, täysin vääristä kulmista, huonoja stillejä ja huonoja poseja.
XD

Joops, mitäs täsä muuta.. leukoja vedeltiin eilenkin, nyt niitä menee jo kolme peräkkäin. :D
No mutta, joka tapauksessa.
Syön tosi huonosti. vaaka pyörii 64,7 yms tuntumassa aamuisin, illalla se on yli 65. Ei se ny sillain haittaa mutta en mä oikeastaan sitä edes ajattele. Mä siis syön huonosti, enkä jaksa siitä ihan hirveesti ees vetää ressii muutenkuin vaan silleesti että elimistö sais niinku parasta mahollista, en ees kelaa hirveesti mitää lihashommia just nyt. Vaikka tottakai olis kiva näyttää siltä ja tältä, mut silti. En jaksa semomosta just nyt, näytän mielelläni Jeritan sanoin "sporttiselta" ja keräilen lihasta sitte pikkuhiljaa, omaan tyyliin sopivalla tahdilla. tms. Jos mä innostunki kanariisi-osastosta ihan tosissani jossain vaiheesa, se on ihan fine. Ostin mä pakkaseen taas lisää parsaa pitkästä aikaa, vaikka mä jotenki karsastan pakasteita ja haluisin ostaa tuoretta. niin no, joka tapauksessa. Mun vuorokausikalorit on tosi alhaiset ja suurin osa tulee hiilarista, makioista. mullon joku makiabuumi meneillään, mikä ei siis sinällään ees haittaa mitään. mutta kun jää toi oikee ruoka sit syömättä. Oikeen mitään ei tee miäli. Niijoo, syönhän mää munia. keltuaisella ja ilman.
Kyllä tää tästä, kun vaan jaksan mennä kauppaan ja keskittyä näihin asioihin. Just nyt en jaksa. :D
Kysyin mieheltä, joka meillä asuu, että voiko tommosen makkarankuoripaidan kanssa lähtä salilla (tai ylipäänsä minnekään) ja hän vastasi tyynesti "sehän riippuu ihan syömishäiriön asteesta."
SEMMOSTA!

Ollaan tiketo oltu isompien Crossfitissä. Vauva ollu messissä:
Että lasu lasu vaan.
Mistä tulikin mieleeni, etten ole vieläkään saanut käsiini Probodyn uusinta numeroa!! oisko kellään laittaa mulle pääkirjotuksesta kuvatusta?
Tuolla Crossfitissä, voi LUOJA minkä näköstä mimmii sielä käy! SIINÄ on vartalo jonka voisin ottaa koska vaan. Upeita muijia.

Mä oon tässä pari päivää miettinyt mun urasuuntausta. Siis personal trainingiä. ihme epävarmuus iski yhtäkkiä. Ei siitä, että tulisin olemaan huono (koska en tule. XD ) vaan lähinnä jotenkin kokonaisuutena. Ehkä se liittyy siihen uutuuteen tms että kun homma on uutta ja jännää ja sisältää kaikkea eriskummallisen jännittävää mihin ei oo perehtyny kokonaisvaltaisesti (toiminimi ja sen tuomat systeemit, mainonta ja markkinointi, työkuviot ylipäänsä, saako töitä, jos saa niin salilta vai itsenäisesti ja jos toimarilla yksinään niin miten eri salit vastaanottaa ulkopuolisia personal trainereita…)
On tässä tätä pohdittavaa kyllä.
Huomenna mennään taas, eväitä pitäs väkertää etc. Nukkuakin (oon siis valvonu vaik kui enkä jaksaaaaaaaaaa ollaaaaaaaa jos en nuku kunnolla) pitäs. Oon tänään vähän tsekkaillu ja lukenu tulevan viikonlopun koulutuksen aiheita, ja otin tietty kuvaa.
semmosta tulossa viikoloppuna!
Meillä täyttää toi mies, joka meillä asuu, huomenna 40. En oo ostanu köyhänä kotiäitinä sille ees lahjaa. Juhlat piti järkätä mutta sitte tuli tämä lähijakso niin jäipä pitämättä kekkeritkin. :/ mun äiti onneks lupas että juhannuksena kun mennään siis Naantaliin, niin juhlitaan sitte. :)

Ai niin! nyt taas kuvapari joka viihdyttää.
Ostin nettikirpulta housut. Aina ei osu ihan nappiin..
vähän piti kaivaa tota vatsanahkaa tohon kauluksen päälle näytille mut ehkä tajuutte tän idean. XD
että pusi pusi vaan. :D

Nyt en kyllä jaksakaan enempiä läpättää, eiku AIJJUU!
Kävin tossa hakemassa Voimariinilta pullaa siltä töistä erinäisitä syistä johtuen kun oli ilmaista.

Hakkiin pullat ja siinä puhumisen ohessa Voikku heitti tassun eteeni että moi mä oon Mari. Hauska tavata. En ees tajunnu että ei olla tosiaan livenä koskaan tavattu, facessa vaan yksäreillä juteltu. :D
Joskus näinkin.
On meinaan niitäkin hetkiä, kun tapaa ekaa kertaa jonkun, jonka kanssa on vaan netissä jutellu ja sit ei yhtään synkkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!