ensitavoite

ensitavoite

lauantai 24. toukokuuta 2014

Treenejä, kynsiä, ruokaa ja mahamakkaroita

AURINKO!
Ihan mahtavaa! kesäkesäkesä! Vauva on pahalla päällä 24/7 koska on niin kuuma, ei nuku eikä viihdy missään. YIPEE!
Mut aurinko, silti. <3 Meijän kämppä on ku pätsi ja yläkerta helvetin esikartano, oon aatellu alkaa heittää vettä televison päälle ni oltas niinku saunassa. Mut ulkona on ihanaa. Eilen oli välipäivä, kävin kaupassa tytyn kans ja oltiin pihalla koko päivä. Naapurit tuli kans ja siinä me öllisteltii, vauva paljussa varjossa ja tyty millon misäki. Mies, joka meillä asuu, oli luonnollisesti töissä (se on kyllä maanantaista asti jumppauttanu asiakkaita pihalla, että on se sekin auringossa saanu olla) , Esikko kuljas kavereillaan. Vielä viikko esikoisen kesälomaan. Illalla leivoin piirakkaa ystävän tuomista raparpereista.

Posti toi myös eilen jotakin mieluista:
PT-putken ensimmäinen osa käyty ja siitä sai ihan tokarinkin. :D
jeij!
Pätevänä tässä.

Tänään on ollut huonompi päivä jo. Vähän on kiukuttanut kuumuus ja se että kuumuus on kiukuttanut vauvaa.
Salille lähdin aamusta, tai no, aamupäivällä. Selkää ja pohkeita. Oliki ihan oma treeni, aattelin että teen just niitä juttuja mitä haluan. (en kuitenkaan sitä mavea, vaikka me eilen miehen, joka meillä asuu, kanssa jopa kuivaharjoiteltiin sitä eilen kauhuelokuvan mainoskatkoilla. mä en ikinä uskalla tehdä sitä yksinään. Eikä mun tarttekaan. Vaikka se olis miten "kuningasliike" ei mun tartte tehä sitä.)
Alataljaa, tasasoutua, ylätaljaa eteen lapiolla ja kapeella ja taaksekin vemputin ja pullover onnistu MAHTAVASTI.
pohkeita superisti seisten ja istuen.
Loppuun vatsoja ja kuvailua, tietysti. XD
Mukana siis myös vatsakuva. Kauheen kiva kun toi keskivartalo ei kiristy ikinä. :D Vaikka paino pyörii samoissa kuin puoltoista vuotta sitte, niin huomaa meikämuijasta vaan sen että pötsi on kolme kertaa venyny ja viimeisin aika vasta, ei oo ihan vielä mahamakkarat kiinteitä, iho on ryttynen ja löysä ja fläsä kans. Noh, tämmöstä tämä on, ei passaa valittaa. :D
Kotona mää söin.


Tänään oli myös kynsihuolto. Viime kerrasta on syntisen pitkä aika, johtuen jo siitäkin, että mulla oli viime lauantaille aika mutta se piti luonnollisesti siirtää koska olin siellä koulutuksessa. Alla ennen ja jälkeen-kuvat.
Kynsiteknikko kysyi, mitä laitetaan. Tilasin mustaa, muuten vapaat kädet. Ai että nää on hienot! Olis ollu hienot kyllä jo ihan mattamustina kärkinäkin.
Sivumennen, sanoin, kehuakseni, että hänellä näyttäisi olevan olkapäät kasvaneet.
Hän ei ihan kohteliaisuutena ottanut selän levenemis- ja olkapäiden kasvamis-kommentteja. :D Enpäs tajunnu että aina ei kannata suuta avata. :D :D
Hienoja kynsiä hän mulle aina tekee, oon tosi tyyttis tästä sattumalta löydetystä mukavasta tytöstä joka mulle aina väkertää näin nättejä juttuja sormenpäihin, ja aina saa loihdittua toinen toistaan kivamman näkösiä juttuja jopa tommosista tyngistä mitkä mulla tänään oli hänelle viedä!

Ystävä, se puddekaveri, kävi rulliksilla kylässä illalla. Nyt on talo ihan hiljainen, kaikki nukkuu ja mies, joka meillä asuu, sen mä passitin salille.

Noniin, eiköhän tässä ollu meikäläisen treeni- ja sitä sivuavia kuulumisia ihan tarpeeksi. Huomenna on välipäivä, maanantaina taas uudella innolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!