ensitavoite

ensitavoite

torstai 29. toukokuuta 2014

olkapääpäivä ja vähän meinas lohjetaki

Mun jalat. siis MUN JALAT.
Ihan ovat kipeät ja muussina. En tajua miten ne onki näi kuolleet?!
Mut mä haluun hommaa lämppärit polviin. Ne vois olla ihan tosi toimivat, nyt oon hoksinu sen.
Sen kunnaiksi, että kinttuni ja perseeni ovat lähes käyttökiellossa, tein tänään olkapäitä ja ojentajaa. Pystyjä, vipareita sivuille reiden ulkosyrjältä ja eteen penkillä istuen. Aika sillai loppuunajetusti meni, paljon sai irvistää.
takaolat taljassa ja taljassa ojentajia ja loppuun vähän käsipainopimputteluja.
hyvä treeni ol! Tykkäsiiiiin..!!! Peilistä ku vilikas ni näytti tosiaan siltä että siellä joku lihaserottuvuus näkyisikin. En kehdannu kuvata reenatessa kun sali oli niin täynnä tosibodareita. XD
Vatsoja tein, vinoja abAx-laitteessa. Sain itteni siihen sillai keinoteltua, että sain tosi hyvän poltteen vinoihin vatsalihoihin. JES!
Kuvasin, TIETYSTI.
Joo nyt on samasta monta kuvaa mutta kun ei ollu juuri posetuksia niin pakkohan mun on teille kuvia laittaa. :D

Tänään oon myäs syäny ruokaa, ja kyllä, kuvassa näkyy sulanutta voita. Tai, oivariinia. Se on ns voikastiketta uusille perunoille. Mukaan kuuluu myös kevätsipulia.
IIH!
Sit mä oon syöny kourallisen lakritseja (tiesittekö että Jutta Gee tykkää kans lakusta? et mä oon vähä yhtä fitt sit kumminki ku se. Tai sit en. XD ) kaapista kuleksimasta ja leivän ja munakokkelia.
JA aamulla söin kans jotain.


mun ihana kummipoika 5kk kävi tänään kylässä. Se oli tosi mielekästä, sen äiti on mun vavvan kumppis. ollaa tämmösiä ristiinmenijöitä.
Mulla olis huomennaki mahis mennä salille, mut aattelin josko kävisin juoksemassa jos jalat aukeis. lauantaina sit jos sen selän kävis veivaamassa, ei tulis kolmee peräkkäistä salipäivää sunnuntaipirkolle.


P.S: mun tekee hulluna mieli herkkuja just nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!