ensitavoite

ensitavoite

lauantai 26. huhtikuuta 2014

Pesin salaattia ja muuta turhanpäiväisyyttä

Oho, en meinannut mitään postailla tänäänkään kun en meinaa jaksaa mutta hoksin että viime päivityksestä on jo hyvä tovi, joten ihan pakko ettette minua kokonaan unohda täällä treeni-elämäntapa-blogien meressä.

Mulla oli tossa kaksi välipäivää, ja tänään kävin aamusta tekemässä viikon neljännen eli viimeisen treenin, selän. Ai että, se on yks mun ehdottomista suokkaritreeneistä (niinku kaikki paitsi rintatreeni on) ja nyt vielä kun olen saanut siihen kehitystä ja oppia puolivalkulta posen osalta.
T-kulmasoutuun sain lisää painoja:
Hihhei!
KAikki muukin meni nappiin, ylätaljaa molemmin päin (muistin!!) tasasoutua laitteessa
ja se pirun pullover mitä en vaan opi vissiin ikinä tekemään. :/
Pohkeetkin muistin tehdä, ja nyt tuntuu että perille meni. :D
Loppuun vatsalihakset ja pieniä poseviritelmiä mutta kamera heilui tai minä tai tarkennus meni ketuilleen, kaikkea tätä siis.
Samanlainenhan se on ku viikko sittenkin, mutta kun on niin kiva peilailla niin pitäähän se aina ikuistaa. :D
Sitten taas tärähtäneitä viritelmiä.

Olen myös ollut kaksi päivää ilman zeroa, näin tämmösen mainoksen:
Onnesta soikiana juoksin kauppaan mutta ei ollut tarjousta. kotona mies, joka meillä asuu, luki mainoksesta että on vasta ensi viikolla.
NOKIVA.
piti ostaa normaalihintaista sokasollaa sitte vaan.

Olen ostanut ensimmäiset kukat pihaan, kun aurinko paistaa ja orvokki kestää vähän sitä kylmääkin, sitä kun on luvassa tiistaina tänne Ouluun.

Ruokailuthan mulla on ihan mitä sattuu. en oo jaksanu miettiä kauppoja enkä mitään. oon syöny vähä sit sun tätä ja enemmän tätä, eli mitä kaapista löytyy.
Mies, joka meillä asuu, teki tämmösen:
Ihan valmis piirakkapohja, j.lihaa, sipulia, paprikaa, muna ja juustoa päällä. oli hyvää ja tosi täyttävää ja ällö olo tuli tietysti.
Mies, joka meillä asuu, on muuten varannu mulle HIEROJAN!!! mulle kun tuntuu olevan tuskallisen hankalaa toi hierojalle meno, kun onhan se niin HANKALAA vaan varata aikaa, niin nyt mullon keskiviikkona tunnin aika. Kuolen pois, sekä kivusta että ihan siitä ihanuudesta että vihdoinkin!!!
Easymove on paikka, mies on käynyt ja kehuupi kovasti. Kerron sitten, mitä mieltä itse olen. :D

Ollaan istuttu kiikussa vavvan kans ja harjoiteltu konttausasentoa. Tai, oikeamminkin poitsu on alkanu lankuttaa.
Ai niin. Muutama viikko sitten ostin netistä urkkakirpulta housut. Niket. ne on ihanat:

Ja kuvasin, kun inhoan pestä salaattia. Pesin salaattia:
jännää, eikö?

Nyt taas treeni sujuu tosi hyvin ja vaikka muutama vko menikin stressissä ja muussa sekoilussa ettei aikaa tuntunut olevan mihinkään, ei se kuitenkaan onneksi näytä olevan pitkäikäinen tila koskaan. Hyvä niin, olen parempi ihminen, kun pääsen säännöllisesti salille.



4 kommenttia:

  1. mä kans ärsyynnyn salaatin pesusta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä ihmeestä se mahtaa johtua että se on muka niin ärsyttävää? :D mutta siis jee meitä on muitakin!!! :D

      Poista
  2. mistä löysit kuvassa olevat housut? :) hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Facebookin nettikirpputorilta. En tiedä edes mallia, mutta nää on ihan parhaat! Mut jopa pysäytettiin viikko sitten ostoskeskuksessa ja kysyttiin samaa! :D ihan huiput!!

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!