ensitavoite

ensitavoite

maanantai 28. huhtikuuta 2014

Hyvä rintatreeni, paha riisi, hyvä pylly, paha munkki

Pitkästä aikaa niiiiiiin hyvä rintatreeni ettei olis huvittanu lopettaa ollenkaan!!!
Siis Tosi-Hyvä.
Alkuun penkkiä käsipainoilla, 17,5kiloiset oli loppuun tassuissa, kutoset. Otin sitte kympit siihen perään ja temmoin niillä vielä loppuhötinät. Sitte Vinopenkkiä smithissä, peckfly koneessa (ihan mielettömän mahtavaaaaaaaa!!!!) ja ristikkäistalja. Voi miten rakastankaan sitä. Se on niin mahtava liike, plus on kiva katsoa peilistä kun lihakset muka lohkee niinku jo.

Habandeeriakin tein, ja joku pumppi sinne tais pullahtaa..
tai sitten ei. Olin itse kuitenkin kyseiseen herneeseen tyytyväinen.
Oli kyllä mukava treeni. yllättävää, kun mua ei noi rintareenit oo kauheesti sielua lämmittäneet.
hihi.

Innostuin siitä niin paljon, että päätin syödä RIISIÄ lounaalla. :O :O
no, se meni kuitekin käsille koko lounas. Ajatuksenahan se toki oli viehättävä ja intoa puhukuen aattelin että joo hienoa kun tuli vielä puolivalkkuakin nähtyä salilla ja sen kanssa juteltiin lihaksista ja ruuasta vähän.
Kokkasin lopulta sitte kaikille muille (autto mua mies, joka meillä asuu, kyllä kans. Pakko myöntää se tässä koska se lukee tätä kans ni en jää kiinni siitä että otan kaikki creditit itelleni. :D :D )

ja oma annokseni näyttitältä:
Kattoin sitä ja tajusin että kappas! kanat uupuu.
Kanat oli siis paketissa vielä..

nooh, väliäkö hällä, kanat jäi sitte raa'aksi kun siinä yritin nopeesti niitä paistella ja riisi oli edelleen pahaa.
Salilla koettu voittaja-olo valui sukanmutkaan, kun tajusin ettei se riisi vaan maistu mulle.
Satuin asiasta somessa valittamaan, ja Ansku sitte huuli pyöriänä että elä mittää täysjyvää syö. Tässä vaiheessa MINÄ olin öönä aapisen laidalla että mitäkä?! Siis mä oon marraskuusta asti purru sitä yökköä täysjyvää, mutta sitte kävi ilmi ihan sattuman kautta että kokkeilepa muija jotai muuta.
No, ostin jasmiiniriisiä lähisiwasta kun hain munkkikamppeet sieltä puistoreissuilun päätteeksi lasten kanssa.
Huomenna kokeilen sitä.
Aina sitä oppii jotain uutta.
joka päivä.
Noniin, vuorossa olis valitusta siitä miten en jaksanut siivota vaan lähdin lasten kanssa puistoon.
Haettiin ne munkkikamat ja leivoin munkkeja. Olen hyvä vaimo ja hyvä äiti.
Kukaan ei vaan arvostanut tätä mun hienoa multitäskääjä-hommaani, onneksi vauva oli kuitenki mielissää että sai iltapuuroo ja maitoo vaikka mää leivoinkin. :D

Uusin Body-lehti tuli tänään, olin sitä jo odotellutkin, kun en päässy sinne Classiciin paikalle, jos muistatte, meillä oli sekä kuus vee synttärit että oksennustauti samalle viikonlopulle.
Oli kyllä pettymys. Siis Se artikkeli. Olisin halunnu selkeesti enemmän tekstiä ja kuviakin. pöh.
mutta, sitten siellä oli Daniel Larssonin kirjoittama artikkeli (joka oli siis tietysti käännetty suomeksi. :D ) jossa hän puhui ruuasta. Ah, mikä aihe, monissa blogeissa ei onneksi puhut siitä kokoajan. nooh, kuitenkin, jutun juusto oli siis tämä:
Eli onko minun nyt ymmärrettävä, että koska juon kahvia paljonhelvetisti ja syön pähkinöitä, ei minun tarvitse kantaa huolta painosta?
No ei kai, en ole tyhmä, mutta hauska juttu silti. Jatkan pähkinöiden syöntiä ja kahvin juontia.

Tapahtuu mun elämässä muutakin ku näitä.
Esimerkiksi haavelua tästä:
Kuvassa on siis IFBB Bikini Pro sekä Better Bodiesin malli Tawna Eubanks joka näyttää aika kivalta myös. Ja siis haaveilin noista bb:n mikroista sen päällä. Haluutteko tietää miltä näyttäsin jos pukisin ite tommoset?
Laittakaapa Googleen hakusanaksi too small shorts. En osannut valita parastapahinta joten koko komeus olkoon sieltä katsottavissa.
Palaamme siis Tawnaan. ihan mieletöntä. Melkein epäreilua, että ihmiset on noin upeennäkösiä.
Mut onneks meillon kotosuomessaki tommosia.
esimerkiks Jerita. <3 tsiigatkaa sen uusin postaus. tsiigatkaa mimmii hej. Liian upee, en kestä. Mutta surukseni ja teidän onneksenne mulla loppuu virta sekä ompusta että omasta kropasta, joten pakko mennä unosille että jaksaa huomenna taas painaa jalkapäivän merkeissä. mullon ens viikolla taas volyymi. Käsittämätöntä miten nopeesti aika menee. ei mulla muuta, moido. Ai niin, ne munkit:

7 kommenttia:

  1. Oisit laittanut munkkivaroituksen niin dieettiläinen ei olisi tullut tänne himoamaan niitä! :D Nammmmmmmm

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, mutta ei ollut niin maukasta joten ei huolta, pure sinä parsaa rauhassa ja oo hyvännäköinen, minä punkeroidun. :D

      Poista
  2. Voi miten toivon, ettei jasmiiniriisi tuota pettymystä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin kertoa, että ei todellakaan tuottanut pettymystä! nams! tästä lisää illan bloggauksessa. :D eli tuhat kiitosta vinkistä.

      Poista
  3. ihanat munkit HEI :) Ja kiva että alkaa se rintatreenikin maistumaan, vaikka se alkuun olikin aina vähän pyllystä. Mäkin vihasin ennen penkki treeniä. Ja kiitos erityismaininnasta, mä leijalen täällä nyt sit loppu päivän(viikon) katossa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa jatkaa sitä leijumista, oot meinaan niin upea ilmestys, mutta sen tiesit toki itsekin. <3

      Poista
    2. Laitan painot nillkkaan niin pysyn maanpinnalla, ettei nouse päähän <3

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!