ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Hirrrrrrviästi kuvia mutta ainaki on hyvää tuultaki mukana

Huhhahhei! olen kokenut olevani supernainen tänään!
Päiväni ei siis alkanut tavanomaisesti, vaan mies, joka meillä asuu, lähti kymmeneksi Crossfittiin ja minä HULLU jäin siivoamaan isompien muksujen huonetta.
Siis oikeasti! miten kuusivuotiaalla tytöllä VOI OLLA joka IKINEN paperisilppu tallessa?! En vaan käsitä. No, minä siis siivosin vaatelipastojen sisuksista lähtien (mikä lie aivopieru mulle taas tuli..) kaikki. Ja voin kertoa, etten IHAN HETI tee sitä uudestaan.
mut nysse on siisti. Otin kuvaakin, koska olen niin ylpeä.
SIISTI! en kestä!

Päivä siis jatkui. Väsytti ja jotenki uuvutti kaikki, mutta ONNEKSI mies, joka meillä asuu, tuli salilta. Olisin muuten hirveessä nälässä varmaan edelleen nytkin.
Hehe, sain siis ruokaa. Mä en tajua, mitä enempi oon nälissää, sitä epätodennäköisemmin syön.
Kumma muija.

Jätkät lähti kauppaan, minä salille. Olka-ojentaja oli tänään vuorossa. Yllättäin, tää on näemmä viikko, jolloin painoissa ei ole hurraamista, mutta tuntuma on mitä parhain!
Pystäreitä käsipainoilla, viistoistaset. Viparit sivuille ja eteen, jälkimmäinen vuorokäsin, ja sinne vielä pudotusetin kaltainen juttu loppuun. Takaolkapäät taljassa, ojentajille 2 liikettä taljassa.
Innostuin hakemaan mahdollista pumppia ja menin koneeseen pystyröimään vielä, ai että oli makiaa se!
ei siellä mitään näy, mutta itsensä kuvaamisesta on tullu mulle näemmä ihan suurinta ajanvietettä. :D

Mut sitte! oli vatsojen vuoro, ja paikalle saapuikin mun vavva kuvaamaan mua! Tai no, sen iskä. Mut kumminki.
Aika monta. Tuli. Kuvia.
Sit välillä ne kuvat ei kyl ihan onnistuneet…
ai mikä? ai ojentaja? jaa mitenkä se pitäs pullistella? ai näivvai? ai ei vai..?
että morjens.
Vatsalihasten rutisteluhan se meiltä unehtu sitte kokonaan, kun innostuttiin kameran kanssa heilumaan.
Päätin tehdä ne sitten kotona.
Tähän väliin yksi ruokakuva kurmeesta, jota olen tänään syönyt…

Sitte mä oon innostunu myös siivoamaan. Siis taas. Tai vielä. En tokikaan viitsinyt itseäni liikoja rasitella, ja pysyttelin vain tässä keskikerroksessa. mutta nyt on siistinä kuitenkin tämä yksi kerros.
Hyvä-Minä.

Olen kaivanut myös ensimmäisen tuulettimen naftaliinista, olen sitä nyt onnellisena pyörittänyt vuorokauden lähes tauotta, koska olen niin onnellinen että on lämmin. kesä tulee.

Sovittiin puolivalkun kanssa seukille volyymiviikolle yhteistreeni. olkapäät. Hienoa, ne tarviikin ärsykettä eri tavalla.
Odotan. Jännityksellä.

Muihin aiheisiin!
Sain eilen kuulla, että mies, joka meillä asuu, ei turhaan ole pois kotoa! Alan ammattilaiselta tuli viestiä että hänestä puhutaan pekkää hyvää ja hänellä on hyvä maine ja mitä kaikkea.
Tuli kyllä hyvä mieli. Hitto kun se on KOKOAJAN poissa kotoa, niin tommonen tuntuu kivalle. että se sitten on kuitenki iha hyvä. Siis muittenki mielestä kuin mun. :D

Ai niin.. Ne vatsalihakset.
HÄÄHÄÄ luulitte että unohdin ne! No en, kuvasin itselleni uskollisena ne teille.

Nii, nyt mä siis istun tässä hissuksee ja kuuntelen tota tuuletinta. Vauva nukkuu ja isot on iskälässä onneks ne tulee huomenna. en mää kestä tämmöstä, olemista?!
Onneks mies, joka meillä asuu, tulee kohta. Pitäsköhän mun aikani kuluksi lukee jotain näistä:
Ääh, ei, mä meen keittää kahvit töistäpalaavalle ja sit alan venyttelee.
MOIDO mussukat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!