ensitavoite

ensitavoite

sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Väsymystä, tissejä, urkkavaatteita ja kaikkea siltä väliltä.

Huomenta ja terveisiä liian vähien yöunien maailmasta.
Me tosiaan on valvottu eilen yhteen, ja se kyllä kostautui pahasti. Vauva, eilen 7kk heräsi tietysti aamulla aikaisin eikä meistä kumpikaan oikein osaa jäädä nukkumaan sen jälkeen. Kovasti kyllä YRITIN, mutta vauva höpötteli sen verran äänekkäästi että vastahakoisesti nousin pystyyn olemaan väsynyt. XP

Eilen oli treenipäivä, viikon viimeinen. Selkäpäivä, vähän uudella ohjelmalla eka kertaa yksin. Piti oikein MIETTIÄ, mitä siinä olikaan. :D Olen marraskuun alusta asti veivannut samalla ja se tulee niin selkäytimestä jo. Noh, joka toinen viikko ohjelmistossa se mave, joka toinen t-kulmasoutu. T meni ihan hyvin, vaikkei sekään ole mulla ollut ennen ohjelmassa. Olin tosi tyytyväinen millainen liike ja tuntuma siitä tulee! Saattaa olla yksi mun uusimpia lemppareita.
Ylätaljaa molemmin päin, tasasoutua laitteessa, pullover ja pohkeet. NAM että oli hyvä treeni!

Olen myös vähän shoppaillut. Olen kuitenkin joko niin pihi tai köyhä (köyhä) etten ihan herkästi osta mitään uusia treenivaatteitakaan. Mulla on ollut tarve uusille treenipaidoille ja nyt tuolla somen ihmeellisessä maailmassa olen löytänyt uusia käytettyjä ihkuja vaatteita. Odottelen niitä saapuvaksi, kolme niitä kaiken kaikkiaan on. Vähän jännäpissa housussa joudun olemaan kun en pääse niitä sovittamaan. XD noh, jos eivät ole hyviä, menevät nopeasti takaisin kiertoon joten no worries. Siellä on mukana Niken lisäksi myös Addua, ja näin merkkiuskollisena se hieman minua rassaa. XD
Toki tähän liittyy myös se, että ovat ihonmyötäisiä paitoja, eli Better Bodiesin Cherryt pitäs nyt alkaa yhdistää mahamakkarat paljastaviin paitoihin. Hermostuminen. Noh, jos en nyt välittäisi siitä.

Hei muuten! oon valitellu tästä ruoka-asiasta nyt niin paljon, että jaan kanssanne pari ihan kivaa/viihdyttävää/jonninjoutavaa/jotakin blogitekstiä aihetta hieman sivuten.
Ensimmäisenä Kukan ja toisena Eveliinan.
Kukan teksti herätti minussa sen toisen puoleni, eli sen "joogaan ja syön heinää ja kasvatan pitkän tukan ja käytän pelkkiä solmuvärjättyjä paitoja ja haaremihousuja"-ihmisen, ja Eveliinan taas puhtaassti nauratti, kun tämä maailma nyt on tämmöinen nykypäivänä.

Eilen ennen treeniä mies, joka meillä asuu, innostui keskustelemaan kanssani ruuasta. Me ei ihan hirveästi nykyään puhuta (oikeastaan mistään koska ei juuri nähdä toisiamme kuin iltamyöhällä väsyneinä) niin tämä oli todella piristävää. Juttelin siitä, miten ristiriitainen fiilis mulla on ruokaan. Jotenkin jo pelkästään se, että puhuu joidenkin kanssa näistä (niinku justiinsa puolivalkku ja tuo mies, joka meillä asuu) , helpottaa sitä ristiriitaa.
Mähän olen tämmönen ituhippi puoliksi.
Heti tuli jotenkin parempi mieli lähteä treenaamaan.
Mutta tässä just on se, kun joka tuutista tulee kaikkea infoa, joku sanoo ettei aamutreeni voi toimia (itse olen saanut siunauksen aamutreenille sellaiselta henkilöltä, jonka ammattitaitoa en kyseenalaista) , joku sanoo ettei hiilarii saa syyä palio ja joku taas sanoo että joo ja varsinkin MAITO pitää jättää pois (miksi sitten tyyppi, joka on bodyfitness-huippu, suosittelee mulle rahkaa? niinpä!! Sitä sietää miettiä onko se maito ihan myrkkyä kuitenkaan..) jos ei oo ennen treeniä syöny kunnolla tai edellinen päivä on menny huonosti ruokien suhteen ni varsinkaan JALKATREENI ei vaan voi toimia.
Mieli toimii sitten siten, että jos oon syöny huonommin, menen automaattisesti salille sillä ajatuksella että joo, oonki kyllä tosi voimaton ja en kyllä jaksa varmasti tehdä mitään.
Se onkin vallan hyvä lähtökohta treenille. :D
Pitäisi luottaa vähän sihen omaankin fiilikseen näissä asioissa.

Mä kävin muuten perjantaina ystävän luona iltapäivällä, kun isommat mupelot lähti iskälään. Ottiin tuon pienimmäisen häntäni mukaan, mutta tottakai sitä ennen piti syödä:

Ystävän luona oli tarjolla kohoamatonta pannaria. Söin sitäkin, hylakermalla.
Olipahan kuulkaa vatsa kipeänä illalla!

Lauantaina eli eilen, mulla oli ohjelmassa taas kampaamossa käynti. Toki vain kulmien värjäys tämmöselle albiinolle. Luottokarvarini Sirpa Sirenasta tuikkasi kulmiin väriä. He ovat remontoineen Oulun Rajakylässä sijaitsevan kampaamonsa, ja olivat hommanneet verhot, joista niin hienosti aurinko paistoi eilen läpi ja paljasti mageesti ikkunatarrat että oli ihan pakko ottaa kuvaa. :D

Löysin myös eilen uutta rahkaa, heti olin mainonnan orja tai no ainakin nimen. Ostin heti kolme:
Mies, joka meillä asuu, sanoi maun muistuttavan raejuustoa. Joo, ei hyvä. Ei voita kyllä Ehermannia.

Ostin myös rintaliivejä. Tämä tieto oli pakko jakaa teidän kanssa, koska tissikeskustelu on käynyt tuttava- sekä ystäväpiirissäni kuumana. Toki se voi käydä kuumana myös vain siksi, että MINÄ puhun siitä kokoajan kaikille..
No, kuitenkin. Olen siis ostanut liivejä ennen viimeisintä raskaaksi tuloani. Tuossa sitten perjantaina ajattelin että joo, määpä laitan jotain muuta kuin urkkaliivit/topin paidan alle. Kävi kuulkaa NIIN, että ne oli kupeista niin hemmetin isot, että meinasin pyörtyä. Ei ole siis harhaa se, että mun rintavarustus on aika köpö.
Mies, joka meillä asuu, lohdutti minua että hei, laihdutus on tuottanut tulosta kun kerran rasva on kadonnu.
Kiitti. XD
Eilen sitten ostin kahdet. makso kympin kappale marketissa. XD en jaksa niin hirveesti miettiä tämmösiä asioita. Mutta Nyt on urheiluliiveille vaihtoehto tarpeen vaatiessa. Enhän mä missään käy missä liivejä tarttisin, mutta Ompahan paidan alla jotaki töröttävää. XD


Nyt tuli vähän tynkä ja höhlä postaus, mutta väliäkö sillä.
Meillä oli eilen ekaa kertaa vauva hoidossa. Kolme tuntia. Siellä mun pannarifrendillä. Siis me oltiin kahdestaan miehen, joka meillä asuu, kanssa.
Siks me näytettiinki alkujärkytyksen jälkeen tältä:

Loppuun aurinkoinen kuva Oulun siiloista. Ne, jotka ei tiijä mitä siiloja, saavat lisäinfoa kysymällä.


Ai niin, mä ostin eilen pelkkää jäätävän järkevää ruokaa kaappiin. Alan syömään järkevästi koska mun vatsa ei vaan kestä. plus mielikään ei kestä.
Sen jälkeen opetellaan annoskoko uudestaan. Kun mä syön kerralla liian vähän järkevää ruokaa koska en uskalla. Sit mä en uskalla syyä porkkanaa koska se on juures ja oli kiellettyjen listalla dietillä. Sit mä kuitenkin syön jäätelöö. Järkevää eikö? Suurin osa mun kaloreista tulee tällä hetkellä paskasta. Ja kaloreita tulee kuitenki liian vähän. Huoh.
Huomenna. Lupaan.
Onhan se maanantai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!