ensitavoite

ensitavoite

tiistai 11. helmikuuta 2014

Uudet liivit ja selfieähky

Mitäpä tänne. Tätä ainaista sairastelua vaan. Voihan olla, että tauti lähtisi nopeammin pois, mikäli vaan makaisin, mutta ei mulla ole sellaiseen mahdollisuutta vaikka en salilla kävisikään. Jotn ihan päänikin takia olen nyt vähän koittanut käydä.

Sunnuntaina pidin siis lepopäivän, mies, joka meillä asuu, kävi salilla ja sitten lähdettiin iltapäivällä vähän kiertelemään maailmaa, tarkemmin sanottuna ihan vaan Stockalle. XD
Sielä sitä kirmailtiin ja lopulta löydettiin taas itsemme urkkaosastolta. Löysin kaikkia IIIIHANIA ylihintasia niken kamoja, Joita jäin kuola suupielessä himoitsemaan.
Löysin kuitenkin kantiskortilla parit topit. Liivit. miksi niitä nyt haluaakaan kutsua. mulla lähtee aina painonaamasta ja rintavarustuksesta, joten Näin kolme lasta tehneenä, neljä-viis kertaa laihduttaneena, mun tissit on aika olemattomat nahkataskut. Eli mä en suoranaisesti tarvitse niihin TUKEA, vaan jonkun pussin, mihin voin ne kääriä. :D
Tässä ne ovatten, sekä pukkarista kuvattuna että ihan meijän sohvalla.
Sitte me syätii kans, meinaa siellä stockalla.
Oli kuulkaa hyvää baagelia. Mies, joka meillä asuu, söi tuon tortun.
Kävin vielä illalla lenkillä, rauhallisesti, keskinopeus 5,6km/h joku vajaa kolme varttia. Oli pakko ku tuntu ettei tästä elämästä tule mithän.
Piti kuitenkin tulla nopeasti kotiin, koska nenä vuosi ja liinoja ei ollut tarpeeksi. :/

Eilen kävinkin sitten salilla, Rinta-hauis. Ihan hyvä treeni, vaikka tuntui ettei tässä nyt oikein passais kauhiasti riuhtoa.
Pakollinen asiaankuulumaton selfie.

Oulun Classic Gymillä oli eilen ja tänäänkin vielä avoimet ovet. Siellä on myös manninen lisäravinteineen, tarjouksiakin oli ja näin sain vihdoin ja viimein ostettua ne kauan puheissa olleet puddet.
Sain sheikkerinkin kaupan päälle, nätin vihreän. :D
20€/500g pussi, ihan ok hinta munsta.
Kotona valitettavasti koinkin pettymyksen, sillä vaniljapuddepussissa oli vaaleanpunaista, mansikkaesanssista puddingia?! Ilmeisesti linjastolla jokin kämmi, mutta tämä tarkoittaa nyt sitä että mun täytyy lähtä se vaihtamaan. :/ Suklaapudde kuitenkin toimi, ihan kiva siis. :D
Samalla reissulla puhuin omistaja-marian kanssa, joka on siis mun ruokapollari vielä viikon. Tilasin Classicin verkkatakin, siihen tullee oma nimi brodeerattuna! <3 niin hieno! Otin koon L, vaikka Maria sanoi että parempi olisi M mutta kun mä tykkään isommasta. Toki, voihan se nyt sitten olla että se onkin ihan typerännäkönen?! pitäsköhän mun soittaa ja vaihtaa siihen M-kokoon? ne on semmosia naisten malleja eli lyhyitä, ja nyt aloin miettii etä tuleekohan L-kokoon sitte leveyttä mutta ei pituutta? oi voi, vaikea juttu, kun kallista pusakkaa ostaa. :D Illalla söin:
Hyvää oli, vähän puuduttavaa nyt kun oon alkanu syömään vapaammin. Mikä ei muuten hirveesti näy painossa kylläkään, että kai mulla on alkanut keho tottua. Ennen mulla tuli jostain vapaasyöntipäivästä tai kahdesta jopa pari kolme kiloa lisää painoa muutamiksi päiviksi, mut nyt ei. Hyvä niin.
Vielähän mä arvon tätä mun suuntaa, mutta eipä mulla oo kiire.
Sovittiin mun ruokapollarin kanssa että höpötellään kun tää setti loppuu niin pohditaan sitte että mille sitä alkas.

Aamulla kuvasin itseäni. Siis todellakin.
Piti ottaa siis jotain edestäpäin kuvaa missä näkyis että onko tullu muutoksia kun tuntuu että ei tuu. :/ nooh, en hätäile, kun nyt ollaan tavallaan siinä tilanteessa, että taidetaan muuttaa suuntaa ts muokataan kroppaa ehkä erilailla, niin siitä kai se sitten enempi muuttuu. :D
Pohjetta kuvasin kun kuvasin blogipakollista persettä :D
Nää mun Niket on muuten vähän löysät?!
Tänään suunnitelmissa vauvan kanssa lököilyä, mies, joka meillä asuu, meni jo kahdeksitoista töihin ja tulee joskus puoli kympiltä joten Sitäkään tässä ei paljoo tänään näy. Salillahan en siis käynyt, meen huomenna. Esikoinen tulee koulusta kotia ennen iskälään menua, mutta muuten meillon aika hiljasta. On muuten käsittämätöntä, että sitä ajattelee notta joo, nyt oon kipee, luen kirjaa ja syön herkkuja. Onneks ei oo, ku varmaa söisin.
Juon inkivääriteetä ja katon curlingia. :D

2 kommenttia:

  1. No mutta siehän näytät hyvinkin sporttiselta, ei ole aherrus mennyt todellakaan hukkaan. Hyvä SÄ!!!
    Oot aivan oikessa noiden tissien suhteen, siis ettei niihin enää se rasva niin tuukaan takaisin samalla tavalla. Niissäkin se nahka vetäytyy hiljalleen tai sitten päättää jättää vetäytymättä. Ilmastointi teippi toimii kanssa :)
    Mullahan ei juuri muuta olekaan kuin Niken kamoja, yleensä ne on laadultaa hyviä vaikka hinnakkaita ovat, mutta mahtuu sinne jotain susiakin joukkoon.
    L koon mäkin yleensä tilaan, koska mua ärsyttää juurikin se että ne on sitten niitä napapaitoja ja mä en haluu esitellä mun mahaa kaikille. tulee sellainen nykivä pakkoliike kun pitää vedellä sitä paitaa alaspäin jatkuvasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos jerkkuseni! <3 mä kans diggaan käyttää Niken kamoja, jostain syystä se on vuosikausia(kymmeniä..) viehättänyt silmää. Ja kyllä, kuten kuvista näkyy, ei munkaan maha ole esittelemisen arvoinen. :D Liivitkin otin L-kokosena, kun en halua että kaikki tursuaa. :D

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!