ensitavoite

ensitavoite

maanantai 24. helmikuuta 2014

Jalkatreenejä ja jazzareita

Puhhuijjaa sano Nasu. No, en kyllä huijjaa, vaan ihan tottuuksia tuun kertomaan. Kauhiasti olis kaikkea mistä haluaisin puhua mutta kun joka kerta tullee niitä perustreenipostauksia ni sitte siihen on niin hankala alkaa puhua mitään yleismaailmallista.
Noh, joka tapauksessa.
Mulla oli tänään pt-jalkareeni. Vähän mua jännitti aamulla, kun tiijän että se on semmoonen setä että oksat pois ja mittää lällärisarjoja ei tehä.
Alkuun poljin ja sitte me venyteltiin. Olin luullu venytelleeni reippaana jalkoja pitkin viikkoa ja etät ne olis tosi iskussa, mut ei, ne oliki iha venyttelyn tarpeessa?! :O
No, me mentiinki sitte suoraan sjmv-mestoille, tein sen boxin päältä. Joko mä kähelsin jotaki väärin tai sitte se vaan OIKEESTI on siittä boxin päältä niin paljon rankempi tehä.
Vyö päälle ja tekniikan läpitsekkaus. Kovasti sain kehuja että osaan tehä vaikka TIETYSTI sitä fiksattavaa löyty niinku aina. XP
Painot tais olla lopussa ihan samat ku viimeksikin.. ootappa ku mää mietin mitä kiekkoja siellä oli päissä..
70 kiloa. SIIS HEI EIKÄ OLLU! vika sarja siis uudet enarit vaikka se tais ollaki vähä niin ja näin ne vikat toistot. Mutta perille meni, vaikka kyllä se meni tonne selkäänkin, huomaan tässä illan päälle.. Pittää venytellä.
Sitte otettiinkin prässi. Herra puolivalmentajani ystävällisesti ohimennen mainitsi että niin, tää kelkka painaa siis 45kiloa. En tiijä huijasko se vai ei, mutta semmosen tein siihen loppuun että siellä oli 200kg ja sillä tein kakkosen. HUUH! jalat siis kapeammin, eli etureisille meni. Olihan se aikamoista puskemista, mutta kyllä mää sanon että kun toinen siinä möykkää vieresä että vielä vaan ja kevyttä on niin kyllä siinä Ronniemaiset Light weight-fiilikset päässä alkaa takoa. Oliskohan se vika "oikee" sarja ollu 175kg ja sillä kuus? muistaakseni. no, joka tappauksessa aika paljon kävi jalkoihin kipiää. XD
Sitte mentii reidenojennusta ja siinäki tuli kyllä niin tehtyä ne vikat toistot, siis ne, mitkä menee jo vähän niin ja näin. Tiijättä sen tunteen ku aatteletta että yhtään ei enää mee ja se toinen sanoo että kaks vielä?
Ja sit ne kaks menee.
Reiden koukistus maaten.
Se oli sit siinä se mun jalkatreeni. Oli sitte kyllä niin raskas että aika hyvin sitä saa piippuun ittesä sillä sjmv:lla ja prässillä. En muista montako sarjaa niitä tehtiin, päätin etten ite laske mitään, teen vaan. Riisun vyön ku sanotaa ja puen sen päälle ku sanotaa, kiskon ja pusken ja vaihdan asentoo ja lepään ja meen kelkan alle ku sanotaa. Sillai mää oon aatellu tän.
Loppuun poljin ja venyttelin.
Seuraavat treffit on ens viikon keskiviikkona ja ne on olka-ojentaja-treenin merkeissä. Siltä odotan tosi paljon, koska musta tuntuu, niinku oon sanonuki sata kertaa, että mun olkapäihin ei osu kunnolla.
Vähän mua muuten ärsyttää kun unohdin sanoa sille puolivalkulle että kokeillaan hackia väärinpäin. Haluisin testaa sitä ku se on kankkuliike mutta UNOHDIN kun olin niin treenin lumoissa.
Mikä on siis hyvä asia.

Eilen, kun mies, joka meillä asuu, lähti salille, lähdettiin me beebiksen kans lenkille. Mä oon nyt saanu jotenki taas kiinni tästä vaunulenkkeilystä, ja tänään kun tuuli niin paljon että meinas tukka lähtee päästä eikä päässy, tuntu ihan oudolta.
Oltiin tihkusateessa reipas tunti.
dear God!!! Missä mun PUPILLIT on?!

Niijoo, sit mää oon syäny:
Sit mää kuvvailin ittiä vessassa. Tässä muuten näkyy se mun kirpulta ostettu kassi taas. <3 vähän mää rakastan sitä. Päälläni oleva Icepeakin softshell-rotsi on lasten puolelta Budget Sportista. Ostin sen raskaana, ja nyt se on mulle kyllä iso.. no, mahtuupahan kunnolla palttoota sinne vällii. :)
Näiden kuvien ottamiselle ei ole mitään syytä, otin ne vaan kun kuvailen kokoajan itseäni joka paikassa. XD

En muuten tiedä, oonko kertonu, mutta mä oon alkanu käymään vaa'alla iltaisin ja keskellä päivääkin vaatteet päällä. Se on semmosa karaistamista. Vaa'alla ei oo niin hirveen suurta osaa enää. (niin kauan kun se pysyy tarpeeks kaukana siitä seittemästäkympistä.)
Suosittelen.

Tänään muuten tuli postissa mun Better Bodiesin cherryjazzit!!!!
Olen onnellinen. <3 <3 Se, mikä mua kyllä hämmensi, oli materiaalin ohuus? ja vatsani tursuaa yli laidan, mutta L olis ollu iso ja on vähän vaara että jos mä ton mun keskivartalon saan joskus kuosiin niin nää on sit isot. Tosi sitä pystyy sitä vyötäröä rukkaamaan sitten. Sit mä taas söin:
ja sain kukkia. <3 Mutta nyt mää alan venyttelemään kunnolla ja kattomaan TWD:tä. Näihin tunnelmiin:

Meijän karkkikaappi muuten näyttää tältä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!