ensitavoite

ensitavoite

maanantai 13. tammikuuta 2014

Hei nyt on synnissä kieriskelty.

Sillä lailla. Olen potenut hirveen huonoa omaatuntoa koko viikonlopun, kun olen vähän lomaillut mun pastakanarahkoistani. En ole siis mällystänyt suklaata ja muuta mömmöä, mutta on tullu vedettyä hädässä yks nutrilett-patukka (tarkistin himassa syötyäni sen että aika yks yhteen oli sössöt siinä korvattuun ateriaan verraten)
Mutta siis niin, oon mä ihan oikeesti tehny eilen ihan hirviöteon jonka tunnustamista tässä ihan hirveesti häpeilen.
kuten kuvasta näkyy, se on hesburgerin kerroshamppari. Oltiin eilen siis vähän shoppaamassa noitten isoimman ja pienimmän kanssa ja siinä sitte oli nälkä. Miehellä, joka meillä asuu. Tietty. Tonne mentiin, viime kerrasta on reipas kaks kk siis aikaa. Mietin että prkl, mitä teen. No varmaan KAIKKEIN viisainta olis ollu ottaa jou kuiva paska kanasalaatti, mutta otin ton, mulla oli hirvee nälkäki. Huomatkaa, ettei siellä oo sisällä mitään mälliä. Eli kaks pihvii, leivät ja salaatti. Ei MITÄÄN täytteitä. Yritin kauheesti ettii tommosen kokonaisuuden ravintosisältöjä, mutta löysin perus majoneesikyllästetyn kerrarin tiedot, mm. kaloreita 628 per burilainen. Näillä tiedoilla olettasin tuon olleen siinä 250-350 kaloria noilla sisällöillä, emt. paska veto joo joo tiijän. Kun se tuotiin pöytään, tuijotin sitä kuin pahinta vastustajaa ja kun aloin lopulta syömään, meinasin alkaa itkeä. Siis silmät vetistyivät ja sanoin vastapäätä istuneelle miehelle, joka meillä asuu, että älä kato mua älä sano mulle mitään koska mä alan ihan just itkee.
Meni se burgeri, ja vältyttiin itkultakin.
Mut silti, ihan oikeesti hei...!
No joo, ei se vaa'alla näkynyt vielä tänään. Hyvä sinällään. Masennus olisi varmasti ollut isompi.
Kävin myös lauantina laittamassa rakennekynnet. Mulla aina joskus on, nyt ei oo ollu varmaan noin seitsemään vuoteen, kesällä laitoin ja Oulussa sattuu olemaan yks mimmi joka tekee näitä ihan puoli-ilmaseksi himassaan harrastetoimintana niin sattu olemaan hänellä aikaa lauantaina niin kävin puikkaamassa.
kattokaa, eik oo ihan kivat, ottaen huomioon että lössykkä kotiäitiki saa joskus laittaa jotain kivaa?
Mähän puren kynsiä, kynsinauhoja, vaikka kyynärpäitänikin. XD Välillä se on parempana, mutta stressaavina aikoina, kuten nyt, oon taas pureskellu nää ihan kamaliksi. Rakennekynnet vähän helpottaa ja antavat sormien parantua.

No joo. Kävin tänään siis salilla.
Rinta-havvis-vatsa. Hyvin meni, kaikki sujui ihan ok, mitä nyt ristikkäistalja tuntu vähä siltä että nyt ei jaksa. Saattaa liittyy siihen että tasapenkki 7,5kg:n lämmitteilyillä ja sitte 12,5kg käsipainoilla 3x10 saatto vähän väsyttää. XD mut täytyy kokeilla joskus tasapenkkiä tangolla, saattasin siis saada tangolla ihan hyvätki painot.
Haukkareita kokeilin selällään taljassa hammerin lisäksi kun oli niin hiljasta salilla ni sai kokkeilla rauhassa. Hyvin sai osumaa kyllä, pumpissa oli mun olematon hiirihauikseni. :D
Mjooh. Treeni oli hyvä. Kyllä tää tästä. Oksentelen jatkossakin teidän päällenne näitä mun dieettiahistuksiani, saatte sitte psyykkailla mua. :D
Mukava juttu kyllä että jengi hiffas mun ajatukset, vähä jännitti että saako niistä juttuista selekua.

Huomenna mennään sitte jalakahommiin. Voi kuolemantuska.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!