ensitavoite

ensitavoite

perjantai 29. marraskuuta 2013

vituttaa saatana.

Siis todellakin. Vitutuksen multihuipentuma. Mä olen ollu pitkästä aikaa koko päivän ihan maassa ja ärsyyntynyt ja lihava ja pullea ja löllyrä ja salilla heikko ja ruma ja aknenaama ja ihan vaan huono ihminen. Eilen unohdin illalla syödä sen iltapalan ja aamiaisellakin unohdin öljyt ja suolat ja mitä lie kaikkea. Oon menny koko päivän ihan sumussa ja jotenki iha epäuskoinen olo. Ruoka on yököttänyt, ällöttänyt, kyllästyttänyt. Lounaalla tungin kanoihin valkosipulijauhemaustettakin vähän liikaa ja sekin maistui sitte tietty ihan kamalalta.
Mies, joka meillä asuu, söi leipää, ja teki nekin mieli tunkea sen hanuriin. Ei mun ees oikeesti tee mieli pitään erityistä, ei oo mitään "äkkiämullekaikkiherkutjaleivätjapihvitnythetitähän"-fiilistäkään, mutta jotenki vaan tänään ollaan menty perse edellä joka paikkaan. Mistä tulikin mieleen, mun ruokavalio tekee kropassa jotaki kummallista koska mun nielussa maistuu koko ajan p*ska. 'Paino tippuu ja kroppa voi hyvin ja treenit kulkee, se on kuitenkin pääasia. Se on se juttu, miksi tätä teen. Mutta nauratti(itketti) ku kelasin et tyypit tekee tätä monta kymmentä viikkoa ja ovat siis kaiken lisäksi nälässä, mitä MÄÄ ruikutan?! kohta kaks viikkoa vasta takana ja nälkää ei tartte tuntea.
muuten, ei kannata tunkee rokiroudin makuista prodejauhoo aamuryynien sekaan.. ei IIIIHAN toimi. Laisinkaan, tarkalleen ottaen.
Mutta, viikon treenit takana, Avustettu leuanveto tuntui menevän vähän vahvemmin ku viikko sitten. hyvä.
Mut siis tulin vaan kertoon etten mää kokoajan oo silleen jeejeeihkudaa.
Mut hei, mä lähen keittää iltakahvit ja kattoon Juttaa. huomenna ja sunnuntaina syyää leipää. Onhan meillä huomenna hääpäivä, joten taidan juoda zeroni korkeajalkaisesta lasista ja laittaa kauniit servietit ruisleipien alle. :D

tossoli siis liikaa sitä valkosipulia.

mut nyt mä meen sinne kahvinkeittoon.


(muuten, heti ku mää avauduin täällä että vittu mitä paskaa ni heti tuli parempi fiilis! :D :D )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!