ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

pohkeet näkyy!!

SEMMONEN teksti oli lehden kannessa viitaten siis raskauden jälkeiseen pötsiin. Ohjeina ja neuvoina muun muassa että jos vatsa pömppää, siellä vatsalihakset eivät vielä ole palautuneet. Juuh.. No käsittääkseni monella pömppää pitkäänkin, eikä sillä välttämättä ole tekemistä sen kanssa, ovatko vatsalihakset jo palautuneet vai ei. (tähän muuten, suurin palautuminen tapahtuu kahden ensimmäisen kuukauden aikana synnytyksestä.)
Mulla pömppää kyllä vuosia synnytyksen jälkeen, ja siihen ei oo muuta syytä ku fätti. XD
no joo, mua vaan nauratti tuo kun ei jotenki sopinu synnytyksen jälkeiseen tilaan pohdinta että ohhoh, jäikös vallan pömppö. NO JÄI SE, kun just synnytin vauvan.
Mutta niin. Kävin vaa'alla, kun pyyntö oli että kävisin viikollakin "niin näkee miten se paino heittelee."
tässä tämmönen:
Oli kyllä kiva ylläri että se ainakin alaspäin on menossa vaikka tässä syödään ku hevoset ja laihdutellaan.

Ai niin, tässä kuvaa mun aamunappuloista:
Siinno monivitamiinii ja kivennäisaineita, deetä ja omegaa. Omegaa tulee illal viä lisää muutama nappula.
On oikeesti pällistelemistä näissä mulla. Ja totuttelua, kun oon tottunu vetää pari omegaa ja vitamiinin aamuisin.
Aamupala potki ihan tosissaan tänään takas ylös, vähän jännitti että pysyykö kaikki sisällä. Pysy ne, mutta tiukkaa teki!
Treenikin kulki. Sain hyvin osumaa kaikkiin, vatsat tosin piti jättää tekemättä kun pötsi on sen verran kipeenä edellispäivän treenistään. Voimapyörä, helvetinpyörä..
Yritin kyllä.

Mun pohkeet katos raskauden aikana, mutta kattokaa! ne alkaa pikkuhiljaa taas näkyy!!!
eik vähä ala näkyä? jeij, muuten sitä jalkaa ei tartte siis katsoa. Olin vain niin onnellinen kun pohkeet alkaa vähän jo näkyy taas...
hiphei.
Sit mä söin:
mut hups! mä ehin syyä sen ennenku kuvasin. XD

Huomenna on lepopäivä ja siis ruisleipäpäivä. :D
Ei mulla muuta, varmaan. :)

Paitsi et hei;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!