ensitavoite

ensitavoite

lauantai 30. marraskuuta 2013

hääpäivä!

Me on oltu tänään vuosi naimisissa. Sitähän ei luonnollisesti juhlittu kakun ja pullan kanssa mutta jotain extraa kuitenkin.. Käytiin shoppaamassa ja ruokakaupassa mietin että mitä hittoo sitä oikein tekis tän ruuan kanssa, miten sais jotenkin juhlistettua tätä ensimmäistä aviovuotta.
Lopulta keksin. Normisti syön pakasteesta broccolit ja pinaatit ja kasvit muutenkin, nopeesti pyöritän kanasuikaleita pannulla etc. Ostin kaiken tuoreena, ja kanat fileinä. Tämmöstä siitä sitte tuli, Zerot Tabermanneissa:
Eli tuoreet pinaatit höyrytellen ja samoin broccolit, muutenkin olin tyytyväinen ateriaan. Tuntui ihan juhlalta!
Jännää että sitä saa kuitenkin tosta perus arkimössöstään tonki näköstä.

Mies, joka meillä asuu, on syöny mun safkoja tänään. Toki sen välipalarahka sisälsi 500g rahkaa plus SUKLAATA:
varmaan tosi maukas. XD mutta se yrittääki lisätä painoa, semmonen riukupetteri se on kun ei syö ja kuluttaa päivän aikana duunissa monta tuhatta kalorioista. saa syyä. Ite ostin sille tota. Kysyin mää siltä ostoskeskuksessa haluaako se Arnoldsista donitsia mut ei se halunnu. (ois se varmaa oikeesti muttei kehannu. XD )
Yllättävän iisiä mulle toi sen suklaamässytys. :O

Ai niin! siis mulla on lepopäivä tänään ja huomenna, ja vitsi miten hauska yllätys taas vaa'alla aamulla:
YIPEE, tippuu se! toki se on maanantaina taas enempi mut ei haittaa! se on kuitenki alaspäin ja tiistaina homma on taas jo korjaantunu normaalimpaan. Mulla on tippunu nelisen kiloo parissa kuukaudessa eli salitreenin alotuksesta. puolisen kiloa viikossa keskimäärin, sehän on ihan hyvä jos ajatellaan että halutaan säästää lihasmassaa eikä laihtua kaikkea pois rasvan mukana. Oha se päähän ottanu, mutta nyt se on ottanu ihan spurtin tän ruokavalion myötä, ja hyvä niin.
Eilen oli paska päivä, kaikilla välillä on. Tänään oon taas kiitelly mielessäni heleppua ruokavaliota ja sitä, ettei mun tartte miettiä mitään. Homma toimii ja siksi tätä tehdään. OLi jännä että mulla yks safka vähä venähti, ja sen johdosta mulla on pitkin päivää ollu sitte nälkä. Ilmeisesti roppa on tottunu tähän kahdessa viikossa. Vaikka loput ruuat oonki vetäny sitte parin tunnin syklillä, niin sekasinhan tämä meni. Tänään. Huomenna taas ruotuun. Mutta tänään on saanu ruisleipää, pureskeltavaa kunnolla. <3
aah miten herkullista..!
Hyvä boogie, ei voi mitään.
Hitaasti hyvä tulee. Vuodenvaihteessa ei vielä paineta sitä kuuttaysii ja rapiaa, mutta sille ei voida nyt mitään. Kuvia on muuten sitten luvassa. OIKEESTI. yök, katoin tossa kuviani, niistä on onneksi kohta kaksi kuukautta aikaa. huh! toivottavasti en näytä ihan siltä enää.. XD
mut nyt meen kuulkaa NUKKUMAAN.

2 kommenttia:

  1. Herkulliselta nuo kanat näyttää, söisin heti :)
    Edelliseen postaukseen palaten, mua niin repeilytti se vaikka sua niin ottikin päähän. SE oli ketutuksesta huolimatta hauskasti kirjoitettu ja kuten sanoit varmasti helpotti :)

    VastaaPoista
  2. XD no hyvä että nauratti jotakuta. :D mutta kyllä se on vaan jännä että se harmi pittää aina purkaa ulos, ei auta muu. toki sillon olis kannattanu purkaa se jo monta tuntia aikasemmin, olis helepottanu varmasti siis aikaisemmin jo. :D

    VastaaPoista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!