ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Puuduttava päivä ja aikaa ajatella

Light Weight Baby! Näin karjui Ronnie Coleman aikanansa. Tämä mielessäni tänään siksi, että näin Lidl.kaupan mainostavan teeveessä samannimisiä takkeja ja repeilin itsekseni täälä kotona. Jaoin tämän hauskaakin hauskemman yhtäläisyyden Facebookissakin mutta en ole saanut siihen vielä tykkäyksiä ja olen tosi suruissani(noen oikeesti oo) koska vitsi on tosi hyvä. Ja ronnien YYYYEEEEH BUDDDYYYYYYYY- karjaisut myös.

Mitäs tänään..?
Treeniäivä oli ainakin. Aamu alkoi kahvilla ja puurolla. Muniakin mies joka meillä asuu, keitti, mutta puuro sattui täyttämään niin että jäivät munat syömättä. Mies ja vavva olivat tulossa myös reenaamaan mutta minä itsekkäänä toppuuttelin notta olis "liikkuva" treeni eli seilaan salin kulmasta toiseen enkä pysty keskittymään vaikka mies lupasikin hoitaa beebiksen. Ehkä se on joku äiti-geeni mikä estäisi mua tuommosessa tilanteessa vetämästä täysillä. Tulis sitä lasta kytättyä kuitenkin kokoajan. Jalkapäivä on eri tilnne ku oon suurimman osan aikaa vaan siinä smithissä tekemässä erilaisia kyykkyjä ja sit vaan käyn reiden ojentajat ja -loitontajat sekä pohkeet tekemässä laitteissa.
Ne jäi kotiin mököttämään. Puolustaudun sillä, että raskaana ollessani sovimme että kun vihdoin saan taas reenata, ovat MINUN reenini etusijalla. Ja näillä puheilla minä sitten omaa reeniäni harjoitan.. :P Hän lupasi.

Lähdin siis reenaamaan. Peck deck käsipainoilla maaten, ensin 20 toistoo, sitten 15 ja sitte 12, joka sarjaan painoja nostaen ja pitkästä aikaa myös ristikkäistaljatyöntö. Sitte pystypunnerrus ja viparit eteen ja sivuille. Vipareihin otin taas pienemmät painot ja tein piiiitkät polttavat sarjat.
ojentajille sitte kanssa vähä jotai uutta ranskalaisen punnerruksen kaveriksi, eli semmoinen missä käsipaino kiertää tuolta vastakkaisen korvan takaa. toki pinkee liike, en tiijä mikä sen nimi mahtas olla..?
Kävin sitte vielä tekemässä vatsat ja sen jälkee pumppasin vielä kiekoilla vipareita joutessani.
Vähän jäi treenistä tyhjä ja mitäänsanomaton olo vaikka kaikki meni perille ja se kuuluisa lihasTUNTUMAKIN oli siis mitä parhain. Pyörän päälle hyppäsin lopuksi ja puolisen tuntia siinä veivailin ja pohdiskelin miksi lempitreeni jätti kylmäksi.
En keksinyt syytä joten nappasin kassista Gainomaxin ja kurvasin kotiinpäin. MIes, joka meillä asuu sekä esikoispoikani ilmoittivat että leipälakko saisi päättyä ja voisinko tuoda sämpylää kaupasta. En siis ole aikoihin ostanut leipää kun yritän ITSE vähentää sen syömistä. Leipää syödään meillä muutenkin liikaa, vaikka se onkin lähes pikkeuksetta ruista.
Kävin leipomossa. Vehnää, porkkanaa, ruista.
Ostin myös munkkeja. Muille, en itselleni. :D :D
Muut söivät vehnäsämpylää, juustoa ja leikkelettä, minä lämmitin elisitä riisi-jauhelihasörssöä. XD Sen jälkeen söin nutrilett-patukan ja sitten lopulta punajuurta ja raejuustoa ja niiden kaverina kaksi keitettyä munaa, toisesta jätin keltuaisen syömättä.
Tätä en dokumentoinut, mutta kun googlaat kuvahaulla "keitetty kananmuna", löydät lukuisia hyviä otoksia tuotoksesta.
Teki kyllä tiukkaa ne leivät tuossa jossakin vaiheessa päivää. Tekkee niin saatanasti mieli karkkia. Meillä on tuolla kaapissa lakritsia. TIEDÄN, että ne on siellä mutta en syö. en en en. EN sitä leipääkään.
Onneksi meijän kaks isompaa tullee huomena isältään ni tulee taas tehtyä päivällinenkin. Kyllähän tuo mies, joka meillä asuu, meinaa joka ilta että ku hän tekkee ruokaa ni siitä joutas mullekin. muttakun kello on taas puol 10 illalla nyt kun se pamahti kotiin ni syöppä tässä sitte taas jotaki läskiä. huoh..

Tajusin tätä kirjoittaessani että mun kalorit on tänään ihan perseellään. :O voi helvetti.

Oon tässä kelannu paljon sekä alan julkaisuja luettuani että alan ammattilaisten kanssa juteltuani että on tosi jännää, miten jengi kelaa tuota peetee-hommaa. TUnnen ja tiedän myös jengiä joka on ammattilaisen kanssa tai ohjeilla alkanu reenaamaan ja syömään. Sitte ei tuu tuloksia ja haukutaan pt. Olis ihan hyvä pysähtyä kelaamaan omia tekemisiään ja tekemättä jättämisiään. Yleensä kyseessä on sekä tekemättä jättäminen (treeni) ja liika tekeminen (syödään päin persettä ja juodaan esimerkiksi viinaa), ja sehän tarkoittaa just sitä että homma kosahtaa. Ei kukaan muu voi olla vastuussa susta kuin sä itse. JOs ammattilainen tekee sulle selkeät ohjeet toimi näin ja näin, ja sä teet just niinku pitää ni kyllä sitä tulosta tulee. Voi tulla hitaammin tai nopeammin, mut tulee. Tämä pitäs iteki muistaa että kyllä se fätti lähtee mutta ajallansa. Toisaalta on siistiä kun tietää että se lähtee ja mulla on vakaa aikomus saada itteni parempaan kuntoon ku ennen raskautta. Hitaasti mutta varmasti.
Mutta mua ärsyttää se että jos ite kämmää ni valitetaan ja syytetään muita?!
Oon myös ittiä analysoinu tänään. Karkkihimon iskiessä alan miettii miksi. Ja järkeilen että niin, kun mullon nälkä ni siks mun aivot vinkkaa mulle karkista. Kun on nälkä, kelaan että nii, mullonki ehkä vaan jano. Kun ei jaksa mennä salille tai lenkille, pitää vaa pohtia sitä jälkitilaa ja jälkioloa.Sitä mite helvetisti VITUTTAA kun ei olekaan menny. Ja kun menee, miten ihanaa se on. Enempi munki huvitukset johtuu siitä että hävettää mennä minnekään. kun on paksu. XD ei edes kurvikas kuten tässä:



Hei tää teksti on nyt tosi huono..! muttakun tää kattoonsyleskely eli kotiäitiys on niin kiireistä ni mä oon sinkoillu tässä ties minne. ja sain ruokaa...

ni mä syön sitäki tässä samalla.


Mutta nyt mä jatkan tän ruuvan syämist ja mietin et mun jalat ja hanuri on vieläki kipeet sunnuntain reenistä ja huomen olis jalkareeni tievosa. niin että kui mahtaa käydä.

Ai nii, oon lukenu tommosta personaal rainer-kirjaa ja siitä viisaus tähän loppuun. viisaus, jota en itse noudata juurikaan ikinä (koskaan) ja kostautuu se vallan usein:
VENYTELKÄÄ!


j.k: kalorivajetta täydentämässä vielä tämä tälle illalle:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!