ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 23. lokakuuta 2013

New body under construction

MOI!
Semmosella mielellä tänään. :D

Eilen oli välipäivä puoliksi pakon sanelemana. Syömiset oli ihan ok, vähäiset toki.
Mm. tätä:

Tänään kävin sitten yllättäin vaa'alla, ja siellä oli yllättävä tulos ottaen huomioon että mun paino on junnannu sielä seiskakasi ja rapiat jo viimeisen kuukauden. Jaan tämän iloisen uutisen kanssanne:
Siis alta seitenkasi!!
Sen kunniaksi oli siis lähdettävä ÄKKIÄ pumppaamaan jalkapäivä pois kuleksimasta ni tullee äkkiä menetetyt grammat ja kilot takas pariksi päiväksi lihastentäytteeksi. Toki tämmönen tilanne, kun on jo luovuttanut ja ajatellu että ei meikäakka laihdu koskaan, ja sitte yhtäkkiä on taas vähän lähteny, ni luo pientä painetta ja paniikkivarvasta kolottaa että mitä se lie näyttää taas ens vkolla, nouseeko tää taas tästä..
MUTTA!
Mulle tulee aina jalkapäivän aikaan ärsytys ja ahdistus. En tiedä miksi en koskaan MUKA tykkää siitä, vaikka aina kun pääsen smithin alle, alkaa euforia.
Niin kävi tänäänkin.
Pyöräilyn jälkeen astelin Smithin luo ja syväkyykkäsin ensin tyhjällä tangolla parikytä toistoo kertaa kaks nopealla temmolla sykkeet ylös. Siitä sitten painoja joka kierrokselle nostaen, toistoja piti saada vähintään 12 joka painoilla. hyvin meni ja tutisi. Sen jälkeen bulgarialaista kyykkyä (KUOLEMA!) ja ihan pikkusen sain ekaa kertaa painojakin laitettua, yleensä kun siis olen peruskyykkyjen jälkeen jo niin kuollu ettei lisäpainoista puhettakaan.
takareidet pitkillä sarjoilla, samoin etureidet ja pohkeet smithissä. kaiken kaikkiaan olin toooosi tyytyväinen koko reeniin. Kuulat jätin käyttämättä, vatsoja tein perustyylilleni uskollisena kuten joka treenin päätteeksi. pyöräilinkin loppuun. Siis NIIN hyvä reeni ettei tosikaan.
Vitsi mää tykkään salihommista, ihanaa kun on taas tavallinen olo, niinku ennen raskautta.

Kotona köörillä oli uunissa padassa haudutettua karjalanpaistin nopsaversiota. minä jätin perunat ja liemet väliin ja järkkäsin tämmösen version itselleni:

Sitten sitä onkin lähinnä sillä leipälinjalla menty. eli välipalalla sekä nyt iltapalalla söin 2 ruisleipäsiivua salaatilla, kinkulla ja margariinilla. välissä söin 3 pinaattilettua kun niitä lapsille paistelin. Aamulla oli sitä puuroa.

Hyvä päivä, kaikin tavoin. oon tyytyväinen muhun itteeni. vähän tuntu niinku treenihousuista ei iiiihan niin paljon tursuais yli laidan.
söin tämmösen, ku esikko toi mulle parturista:

et tämmöst täällä, mun jalat on ihan palasina. hyvä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!