ensitavoite

ensitavoite

tiistai 29. lokakuuta 2013

Lyhyesti, ei ytimekkäästi. Tylsästi ja tyhjästi tänään.

Ei mulla ole oikein mitään asiaa tänään. Pitkästä aikaa on tuntunutkin siltä että painaa 77,4kiloa, kuten tänä aamuna. :/ käytiin koiran ja vavvan kanssa lenkillä tunteroinen kun aurinko paistoi pitkästä aikaa ja jätin jalkareenin ihan mieluusti huomiselle. Syömiset on ollu taas päin persettä, kun jääkaappi on aika tyhjä enkä ole jaksanut mennä kauppaan, joten olen syönyt ruisleipää, puuroa, gluteenittomia keksejä, spagettia ja jauhelihakastiketta.. Että vahvasti jälleen.
Mun suurin ongelma on ruokailu, oon sanonu siitä ennenkin. Mun pitäs kokoajan olla tosi kartalla siitä, mitä syön millonkin ja pitää jääkaapin sisältö sellasena että sieltä ei saa muutakuin niitä oikeita juttuja. Mä syön tosi kurinalaisesti, jos mulla ei oo ollu ristiäisiä just takana. XD esim. kaupassa mulle ei tuota mitään ongelmaa valita vain järkeviä kamoja, muttakun sinne itse KAUPPAAN on niin vaikea mennä. huoh.
Saapa kahtua mitä tästä tulee taas.
Mulle tulee huono olo näisstä tämmösistä syömispäivistä kun kaikki on perseellään. Minä en pidä itsestäni syödessäni näin ja olokin on kehno.
Normiarki palaa taas torstaina, odotan sitä kovasti että pääsen taas kauppaan katsomaan ruokaa ITSELLENI vain ja elämä normalisoituu parin viikon kaaottisuuden jälkeen.

Odotan niin kovasti normaalia elämää. sitä, ettei vaa'an kanssa tarvitsisi tapella. että omat vaatteet menisivät päälle. että ylipäänsä tunnistaisin itseni peilistä.
Toisaalta on ihanaa tehdä tätä matkaa. Nähdä tuloksia niin selvästi. vaikka hitaasti, kertoohan sen vaakakin. Ja, onhan treenaaminen ylipäätänsä raskauden jälkeen tosi siistiä! Pitäisi olla armollisempi mutta kun ei osaa. Itsekin aina sanon että pienin askelin ja ei haittaa jos yksi päivä syömisiä menee vituiksi, tulee uusia päiviä.
Olen treenannut nyt kuukauden ja viisi päivää. paino on tippunut sinä aikana, eli noin viidessä viikossa, puolitoista kiloa. Se on niin vähän että huhhuh. Toisaalta, onpahan tippunut. toivotaan että sen jälkeen, kun ruoka menee taas puikkoihin, homma alkaa toimia. haluaisin niin kovin että 8 kiloa olisi tästä hetkestä tippunut joulukuuhun. Tämä kuukausi on vaan opettanut sen että ei se tipu. :/

2 kommenttia:

  1. Nuihin ruokiin vaan prodea ja hyviä rasvoja kylkeen ni kuulostaa ihan mallikkaalta, voishan tuo mennä enemmänki päin persettä! Paino lähtis varmasti hulisten kun söisit ENEMMÄN, ainakin mitä yleensä sun ruuista kerrot niin määrät kuulostaa pieniltä.

    Nyt ostat vaan lavallisen rahkaa ja lavallisen kananmunia ni ei lopu kesken tai vetäset joka aterialla vaikka herashaken naamariin ni ei jää prodet saamatta!

    Ja vaakaakaan ei kannata liikaa tuijata jos aiot koostumusta kehossa muuttaa, viimeistään luku lakkaa laskemasta siks että siitä ressaa. Ja itellä ainaki kaikki kuun asennosta saakka vaikuttaa lukemiin joten en ennää käy ollenkaan. :D Liekö tämä totuuden pakoilua, tiiä sitte siitä.

    Tykkään sun meiningistä! Ja herranjee armoa, tyyppi on just puskenu IHMISEN ulos alapäästään. Ei voi käsittää. Terkkuja myös miehelle joka teillä asuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, TEORIASSAHAN mä tiijän mitä pitäs tehä muttaku tekis vaan niin.. OIkeesti mullaon jalalla ihan ruokavalio ja seurantaki, ku vaa saisin aikaseksi pistää systeemit jalalle kun on ne jo alustavasti puhuttu. Sit on helpompaa. :D ja ostin rahkaaki tänään. XD
      Ja juu, yritän antaa itelleni armoa. oon kohta 32 vee ja kolmen lapsen äiti, yks niistä täyttää huomenna 10 vkoa. et joo, pakko sitä armoo on antaa mutta minkäs teet ku peilikuva on ihan vieras. kiva että tykkäät meiningistä, mulla tää nyt on tämmöstä räpeltämistä, sekä kirjotttaminen että kirjoittamisen ajatus. XD

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!